TeamPonnys -

Linn och Ebba

Jag måste bara säga att jag älskar Linn Olssons och hennes vän Ebbas podcast. Den är så otroligt grym och man blir så grymt peppad! Linn är själv en stor förebild för mig och hennes och Ebbas ord sätter sig verkligen på hjärnan. 
Dessa podcasts pratar dom om målsättning, och om hur man ska njuta av hösten med dom kalla regniga dagarna. Om första gången, och massa annat roligt - lyssna säger jag bara!! 
Mitt betyg blir verkligen 100 av 100. 
Jag älskar den och är säkra på att ni också skulle göra. Så in och kolla den HÄR!
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Wilma

Jag älskar också deras pod! Den är grym! <3

2013-10-20 @ 20:54:53
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0