TeamPonnys -

Något jag verkligen inte förstår...

... är när ryttare försöker få hästen att bråka för att dom sen ska "lösa problemet" och försöka visa att dom kan hantera sina "svåra" hästar. Jag vet flera ryttare som håller på så, försöker så diskret som möjligt få hästen att kika, stegra eller backa, för att sedan bli arga på dom och säga till dom. Rena djurplågeriet enligt mig.
 
... är människor som har ask.fm, jag tycker de är så hemskt. Man låter andra mobba en helt öppet på nätet, och som dom flesta vet så är internet inte alltid en trevlig plats. Visst kan man få ett par trevliga frågor, men sen kommer dessa dumma dumma dumma frågor. "Är du oskuld?" "Du är så ful och tjock" osv osv.. Vem skulle vilja höra något sånt? När man svarar på dom frågorna låter man hela världen få tillgång till ens privatliv, bit för bit, fråga för fråga. Jag ryser, tycker det är riktigt fel!!!!
 
... är när hoppar på folk och kastar ur sig en massa saker utan att tänka sig för. Det händer ofta på bloggar, man får en bedömning utifrån de en läsare ser på bloggen och sedan är man si och så. Man kan inte rida, man är så omogen, men i andra sekunden när man sätter ner foten så är det plötsligt ett förlåt och sedan är man en förebild och så bra på de och de och de. Jag är så trött på sånt, va positiv eller strunta i de!!
 

Kanske lite mycket negativitet i detta inlägget, men jag behövde verkligen få skriva detta!

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Lisa

Håller helt med!

2013-10-21 @ 20:14:32
URL: http://lisalignell.blogg.se
Postat av: Wilma

Håller också med! Bra inlägg! ♥

Sv: Hihihi, aww ja han är verkligen en going, alltid glad och snäll med glimten i ögat, min lilla plutt ;)

2013-10-21 @ 20:46:31
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Anonym

Stämmer helt klart! Och jättesöt bild föresten! :)

2013-10-21 @ 21:27:05
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Stämmer helt klart! Och jättesöt bild föresten! :)

2013-10-21 @ 21:27:27
URL: http://chusty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0