TeamPonnys -

Positivt energi ryck

Hej på er underbaringar! Även fast regnet piskar mot rutan och jag känner mig lite halv förkyld så fick jag bara sån grymt bra inspo till att skriva ett litet inlägg nu! 
 
Just nu i skrivandes stund så tänker jag på hundra olika saker, så detta inlägget kommer nog bli lite rörigt. Men vad gör de? Det här är ju min blogg, våran blogg där jag ska dela med mig av mig själv, av oss - Lina & Julia. Där vi kan skriva hur vi vill och uttrycka våra tankar och känslor om olika saker.
 
Man läser runt på olika bloggar hur en bra blogg ska vara, det ska vara fina bilder, inga stavfel, styckes indelad text osv. osv.  Men vet ni vad? En bra blogg ska vara personlig, bloggaren ska uttrycka sig precis på sitt sätt och välja att skriva om precis det hon/han vill skriva om. 
 
Hur många 'stora bloggare' har vi som följer alla dessa punkter och håller sig inom ramarna. Nej precis! Ingen direkt va? För alla är personliga och kör sitt eget race, bloggar på sina egna villkor och skriver de inlägget som de själva tycker är intressanta och roliga att läsa!! 
 
Jag vill att våran blogg ska bli personligare, det ska inte göra något om vi inte lägger upp ett inlägg på en dag eller om vi lägger upp femton stycken. Vi ska blogga på våra egna villkor! Mobilinlägg och en massa ego bildbomber bara för att vi är vi! Har pratat lite med Julia och tror absolut att hon är på, imorgon åker jag upp till Julia och vi ska köra på som bara den, leverera en MASSA super grymma inlägg, videobloggar och live-uppdaterings inlägg!!!
 
Höstig bild på prinsessan Cinderella ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: evie

Ja, men så klart. Det är betydligt roligare att läsa en blogg som är personlig, spontan och inte alls så inrutad som det sägs att "en bra" blogg ska vara.

2013-10-28 @ 19:25:10
URL: http://www.evieastrom.blogg.se
Postat av: Emma

Åh vad fin blogg du har! :)

2013-10-28 @ 22:41:21
URL: http://emmaer.webblogg.se
Postat av: Kajza

Precis så är det. Man vill känna av personen bakom inläggen, gärna i varje inlägg. =)

2013-10-29 @ 10:35:25
URL: http://kajza.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0